1. Home
  2. Veelgestelde vragen
  3. CashflowPro Windows
  4. Veelgestelde vragen algemeen gebruik CashflowPro (FAQC00002)

Veelgestelde vragen algemeen gebruik CashflowPro (FAQC00002)

Installatie en updates

Hoe installeer ik CashflowPro op een nieuwe computer?
Meer informatie over het installeren van CashflowPro op een nieuwe PC kunt u vinden in onze installatie instructie. Deze kunt u vinden door te klikken op de volgende link: Installatie CashflowPro.
Waar vind ik de verwijderingscode?
Wilt u een administratie verwijderen uit CashflowPro, dan heeft u hiervoor een verwijderingscode nodig. De verwijderingscode kunt u vinden door te klikken op de volgende link: Verwijderingscode.
Na het terugplaatsen van de back-up bestanden geeft het programma een melding dat de back-up geïnstalleerd moet worden.
Bij het terugplaatsen van de back-up bestanden kan het voorkomen dat de versie van het programma en van de data in het back-up bestand niet overeenkomen.

U hoeft het back-up bestand niet nogmaals terug te plaatsen. Het back-up bestand is op dat moment wel teruggeplaatst, maar wordt niet getoond.

Heeft u meer back-up bestanden die u terug wilt plaatsen, dan kunt u het programma opnieuw opstarten en per boekjaar een back-up bestand terugplaatsen.

Zijn alle back-up bestanden teruggeplaatst, installeert u dan de meest recente update. Bij het plaatsen van de update wordt de versie van het programma en van de databases bijgewerkt. Na installatie zijn alle teruggeplaatste back-up bestanden weer zichtbaar en benaderbaar.
Waar kan ik de meest recente update vinden?
Op uw jaarlijkse factuur kunt u de link terugvinden naar de pagina waar u de meest recente release van CashflowPro kunt downloaden.
Een instructie met meer informatie over het downloaden en installeren van de update is tevens op deze pagina beschikbaar.